מחיר למשתכן

רכישת דירה במסגרת תוכנית "מחיר למשתכן" היא הזדמנות מצוינת לרכוש דירה במחיר מוזל. עם זאת, תהליך נטילת המשכנתא הנו מאתגר מלחיץ, מבלבל ומלא בחוסר וודאות. ולכן, כדאי וחשוב להשתמש בשירותיו של יועץ משכנתאות שמכיר את התחום ומנוסה בו.

אתם בידיים טובות

אם אתם זוג צעיר החושש מתהליך רכישת דירה במסגרת "מחיר למשתכן", אני כאן בשבילכם.
אני יודע שתהליך נטילת משכנתא יכול לגרום לבלבול ולחץ ואף להיות מתסכל לעיתים, אך עם ליווי נכון ומקצועי ובעזרת תכנון אסטרטגי, תוכלו להיות בטוחים שאתם מבינים כל שלב בתהליך ושאתם מקבלים את ההחלטות הטובות ביותר עבורכם.
אני אעזור לכם להבין את התנאים והאפשרויות, לבצע תכנון כלכלי אסטרטגי ולהבטיח שאתם מקבלים את התנאים הטובים ביותר לרכישת הדירה. בתהליך זה תשיגו מידע רב וודאות שיאפשרו לכם להרגיש בטוחים ובשליטה לאורך כל הדרך.

ליווי מקצועי נכון ומדויק עושה את כל ההבדל

ללא ליווי מקצועי, אתם עלולים להיתקל בקשיים ובביורוקרטיה מסובכת שעלולים לעכב את התהליך, לגרום להוצאות מיותרות, לפספס הזדמנויות לקבלת תנאים טובים יותר ולהבין את כל התנאים הנדרשים.

ליווי מקצועי נכון ומדויק, יקל עליכם, יבטיח שאתם מקבלים את התנאים הטובים ביותר ויספק לכם שקט נפשי וביטחון שכל כך חשוב במהלך רכישת הדירה.

חמישה שלבים לדירה במחיר למשתכן

שלב ראשון
רישום לזכאות
על פי הקריטריונים שנקבעו על ידי משרד הבינוי והשיכון. יש להגיש בקשה באתר הייעודי ולקבל תעודת זכאות המוכיחה את הזכאות להשתתף בהגרלות התכנית.
01
שלב ראשון
שלב שני
רישום וזכיה בהגרלה
יש להירשם להגרלות הפתוחות באזורי העניין. במידה וזוכים בהגרלה, מקבלים הודעת זכייה הכוללת פרטים נוספים על המשך התהליך והתקשרות עם היזם.
02
שלב שני
שלב שלישי
הוצאת אישור עקרוני (מומלץ)
לפני בחירת הדירה, מומלץ לפנות לבנק או ליועץ משכנתאות ולקבל אישור עקרוני למשכנתא. האישור העקרוני מאשר את סכום ההלוואה שהבנק מוכן לתת לכם ומאפשר לכם לדעת את התקציב העומד לרשותכם לרכישת הדירה.
03
שלב שלישי
שלב רביעי
בחירת דירה וחתימת חוזה
פונים לבנק או ליועץ משכנתאות לקבלת המשכנתא בפועל. יש להגיש את כל המסמכים הנדרשים, כולל החוזה, הערכת שווי הנכס ואישורים נוספים שהבנק מבקש.
04
שלב רביעי
שלב שישי
קבלת מפתח וכניסה לדירה
בסיום תהליך התשלום והשלמת הבנייה, מקבלים מפתח ונכנסים לדירה החדשה. תהליך זה כולל גם ביצוע בדיקות סופיות, חתימה על מסמכים נוספים והסדרת כל העניינים הטכניים הנדרשים לכניסה לדירה.
06
שלב שישי

יתרונות כלכליים שאין להם תחליף

אסטרטגיה ותכנון נכון

תכנון כלכלי -אסטרטגי המותאם לצרכים שלכם על מנת להבטיח שתקבלו את התנאים הטובים ביותר והתאמת המשכנתא לתוכניות הכלכליות העתידיות שלכם.

תחושת ביטחון ובקרה

קבלת הידע והכלים לקבלת החלטות מושכלות, יגרמו לכם להרגיש בשליטה ובביטחון בתהליך.

חיסכון כספי

באמצעות השגת תנאים טובים יותר וריביות נמוכות יותר, ניתן לחסוך סכומי כסף משמעותיים.

שקט נפשי

ליווי מקצועי יפחית את הלחץ והחרדה מהלא נודע הכרוכים בתהליך ויאפשר לכם לישון בשקט בלילה וליהנות מהחיים, בלי דאגות כלכליות מיותרות.

תנאי הסף לכניסה לתוכנית מחיר למשתכן

תכנית "מחיר למשתכן" מציעה לזוגות צעירים את ההזדמנות לרכוש דירה במחיר מוזל, אך כדי להיכנס לתוכנית יש לעמוד במספר תנאי סף.

הון עצמי מינימלי

דרישת ההון העצמי המינימלי הנדרש להשתתפות בתוכנית הוא 100,000 ₪ או 10% ממחיר החוזה – הגבוה מבניהם. אם אתם רוכשים דירה באזור ובפרויקט שבו יש מענק, המענק יכול להיחשב כחלק מההון העצמי שלכם והוא ינוקה מהסכום הנדרש של 100,000 ₪.

אחוזי מימון

ישנה טעות נפוצה שניתן לרכוש דירה במסגרת תכנית במחיר למשתכן עם 10% הון עצמי בלבד.
אחוזי המימון שניתן לקבל במסגרת תוכנית "מחיר למשתכן" הם עד 75% משווי הדירה על פי הערכת שמאי ועד 90% משווי החוזה. חשוב להבין את ההבדלים הללו ולהיערך בהתאם מבחינה פיננסית.

אם זכיתם בדירה במחיר למשתכן או שאתם עומדים להגיש מועמדות,

פנו אלי ויחד נצא למסע שבסופו תהיה לכם משכנתא תפורה בהתאם למידותכם

אתם שואלים – לי יש את כל התשובות

תכנית “מחיר למשתכן” היא תכנית ממשלתית שמטרתה לסייע לחלק מסוים מהאוכלוסייה שאין בבעלותם דירה לרכוש דירה במחיר נמוך משוק. התכנית מציעה סבסוד ותנאים מועדפים לרוכשים זכאים.

יש להפיק תעודת זכאות דרך חברת מילגם/אלונים/עמידר (באתר משרד השיכון), למלא טפסים נדרשים ולהמתין להגרלות בפרויקטים השונים.
במידה וזוכים, ניתן להמשיך בתהליך הרכישה.

זכאים הם זוגות נשואים, יחידים מעל גיל 35, משפחות חד הוריות ונכים שאין בבעלותם דירה ולא הייתה בבעלותם דירה בשנים האחרונות.

כן, אך ישנה תקופת המתנה לרוב של 5 שנים מקבלת מפתח או 7 שנים מיום הזכייה, לפני שניתן למכור את הדירה ללא הגבלות.
יש לבדוק את התנאים הספציפיים לפרויקט.

כן, ניתן להירשם להגרלות של פרויקטים ספציפיים במיקומים שונים ברחבי הארץ. הזכייה בהגרלה מאפשרת לבחור דירה בפרויקט הנבחר.

המדינה אינה מעניקה ליווי מקצועי בהליך הרכישה ויהיה עליכם לבצע את התהליך לבד. כמובן שניתן ורצוי להיעזר ביועצי משכנתאות המתמחים בתכנית לקבלת ייעוץ וליווי מקצועי לאורך כל תהליך נטילת המשכנתא.

לכל אדם מגיע הזדמנות לחיות ברווחה כלכלית

השאירו פרטים ובואו נצא לדרך